دستگاه PDA

عملیات ورود و خروج کالا، چیدمان نظام مند کالا در قفسه و از همه مهمتر انبارگردانی اموری است که به صورت روزمره و یا دوره ای در انبار انجام می شود که با دستگاه PDA آسان می شود.

درباره محصول دستگاه PDA

ورود کالا به انبار با شمارش دقیق در محل انبار
----------------------------------------

با ورود حجم زیاد کالا به انبار کنترل و شمارش آنها کاری بسیار دشوار است که معمولا خطاهای انسانی نیز در این روند بسیار مشکل ساز می شود. با دستگاه PDA می توان مشکلات این خطاهای انسانی را کاهش داد و در زمان و هزینه صرفه جویی نمود.

انبارگردانی
----------------------------

عملیات ورود و خروج کالا ، چیدمان نظام مند کالا در قفسه و از همه مهمتر انبارگردانی اموری است که به صورت روزمره و یا دوره ای در انبار انجام می شود و در هر لحظه و یا هر زمان که نیاز به اطلاعات و موجودی انبار باشد به راحتی امکان دسترسی به آنها وجود دارد.

تغییر قیمت کالاهای موجود در شلف فروشگاه
--------------------------------

در فروشگاه های بزرگ یکی از معضلات عمده ، تغییرات مکرر قیمت و کنترل و تعویض برچسب های قیمت قفسه است ، با استفاده از امکانات PDA مسئولین فروشگاه می توانند نسبت به کنترل برچسب های قیمت اقدام نموده در صورت نیاز نسبت به چاپ برچسب جدید اقدام نمایند.

امکان سفارش گیری از مشتری و صدور فاکتور
-----------------------------

در این راهکار یک دستگاه PDA در اختیار هریک از عوامل پخش جهت ثبت داده های مربوط به عملیات فروش کالا، به هنگام مراجعه به محل مشتریان قرار می گیرد و با ثبت اطلاعات مشتری اقدام به صدور فاکتور توسط پرینتر سیار می کند.

جدیدترین مطالب

مقالات آموزشی
arofan2
سخت افزار یک سیستم پوز

محصولات سخت افزاری مورد نیاز شما بسته به نوع تجارت متفاوت است. ما متداول ترین سخت افزار مورد استفاده خرده

بیشتر...
سیستم پوز چیست
مقالات آموزشی
arofan2
سیستم پوز چیست؟

بیشتر ما با سیستم های فروش پوز آشنا هستیم  حتی اگر به آنها توجهی نکرده باشیم. سیستم پوز مجموعه ای

بیشتر...
فروشگاه